جدیدترین های اینترنت ، جدیدترین های کامپیوتر ، دانلود جدیدترین های موبایل ، عجیب ترین های دنیا ، دانلود ،دانلود نرم افزارموبایل ، رکوردهای گینس ، جوان ایرانی ، یه وبلاگ ناز ایرانی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

جوان ایرانی

 

موزیک پیش فرض نوکیا، یکی از شناخته شده ترین موزیک‌های تجاری صوتی در جهان است و تخمین زده می شود بیش از یک میلیارد بار در روز شنیده می شود.

این موزیک از سال 1994 تابحال تغییر چندانی نکرده است. اما اینبار نوکیا تصمیم گرفته با راه اندازی یک کمپین جهانی این موزیک ساده را تغییر دهد و نسخه جدید آن را جایگزین موزیک کلاسیک خود کند.

این اولین بار است که نوکیا از مردم سراسر جهان دعوت می‌کند تا اقدام به ساخت و انتخاب موزیک پیش فرض تلفن های همراه نوکیا نمایند.

اینبار شما می‌توانید آهنگساز موزیک پیش فرض تلفن های همراه نوکیا باشید !

آهنگ ساخته شده توسط شما می بایست جدید، جذاب و خلاقانه و در عین حال مشخصا آهنگی برای نوکیا باشد و بر اساس آهنگ کلاسیک نوکیا ساخته شده باشد.

 

 

برنده اصلی این رقابت، علاوه بر اینکه افتخار ساخت آهنگ پیشفرض نوکیا را خواهد داشت، جایزه 10000 دلاری هم دریافت خواهد نمود. همچنین به پنج نفر بعدی هم جایزه 1000 دلاری داده خواهد شد.    

 

 

پنج اثر با نظرسنجی اینترنتی و پنج اثر هم توسط تیم داوری نوکیا وارد مرحله نهایی میشوند. در نهایت داوران، برنده نهایی را انتخاب خواهند نمود. مهلت ارسال آثار دو اکتبر (برابر با 10 مهر) سال جاری است.

موزیک شما میبایست کوتاه و نهایتا 30 ثانیه باشد و رسا ، اصیل و خلاقانه باشد … مهم نیست از چه سازی برای ساخت آن استفاده می‌کنید … پیانو ، انگشت ، گیتار ، آهنگ ریمیکس شده ، خوانندگان اپرا ، حنجره خودتان ، قوطه زباله و نوشابه و … همه میتوانند برای ساخت یک آهنگ خلاقانه مورد استفاده قرار گیرند . در واقع شما می‌بایست با هر چه که می دانید نسخه جدیدی از موسیقی کلاسیک نوکیا را درست کنید .

تصور شنیدن موزیک کلاسیک نوکیا با استفاده از سازهای ایرانی قطعا جالب خواهد بود. فکر کنید برنده این مسابقه یک ایرانی باشد … فکر می‌کنید از پس ساخت این موزیک بر می‌آیید ؟ پس از همین حالا شروع کنید .

آهنگ جدید نوکیا در سال 2012 عرضه خواهد شد. نوکیا پیش بینی کرده است که آهنگ جدید بر روی بیش از 100 میلیون تلفن همراه قرار گیرد. برای شرکت در این رقابت به بخش مسابقه انتخاب آهنگ پیشفرض نوکیا رفته و قطعه ای که ساختید را ارسال و یا می‌توانید به سایر آهنگ ها رای دهید تا شانس برنده شدن یک موزیک را بالا ببرید.

اگر شما هم جزء شرکت کنندگان این مسابقه بودید و موزیکی را بدین منظور تهیه کردید می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب اعلام کنید تا سایرین به موزیک شما رای دهند .

از هم اکنون میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی مسابقه به موزیک هایی که تا این لحظه برای مسابقه ارسال شده اند گوش کنید و یا حتی آنها رو دریافت و در تلفن همراه خودتان استفاده کنید.

رای مشاهده رینگتون‌های ثبت شده در مسابقه تا این لحظه و رای دادن به موزیک ها و همچنین شرکت در این مسابقه به این صفحه مراجعه کنید.


نظرات شما عزیزان:

mahsa113
ساعت20:48---19 بهمن 1390



_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


mahdi
ساعت21:22---10 مهر 1390
سلام دوست عزیز...

برای حمایت از وب علوم تربیتی خواهشمندم که به این وب تشریف بیآورید و کد بنر(لوگو) این وب را در تنظیمات وبلاگ یا وبسایتتان قرار بدهید.

در ضمن شما از قبل در لینک دوستان لینک شده هستید.



منتظر حضور گرم شما هستم...





با تشکر
مدیریت و نویسنده وب علوم تربیتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
4